Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 5 december 2013

Zomer 2013 (4)

 Op de bovenstaande foto was de vakantie voor de prinsesjes Amalia, Alexia en Ariane nog maar net begonnen. Het is uiteindelijk allemaal heel anders gelopen vanwege het overlijden van hun oom prins Friso en moesten zij eerder terug naar Nederland als gepland. Het koninklijk gezin is in hun vakantieperiode ongetwijfeld op familiebezoek gegaan, hebben ijsjes gegeten, gezwommen, leuke dingen gedaan en genoten van elkaar. Voor mijn (niet helemaal complete) verslag van de zomerfotosessie, KLIK HIER. In deze log de rest van de collages die ik gemaakt had (eigenlijk voor het tweede deel van het verslag.)

 Het zou toch zonde zijn om deze collages niet op mijn blog te zetten omdat ik geen tijd heb om er een verslag bij te schrijven? De foto's zeggen immers al genoeg..
Foto's: ©RVD,Marcel Vogel/ screenshots uit deze video van de NOS.

3 opmerkingen:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...