Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 17 december 2014

TWEE TWEELINGEN!

Vandaag kwam er prachtig nieuws uit Diergaarde Blijdorp. Er zijn daar op 2 december 2014 twee ijsbeertjes geboren! Ik had het zelf niet meer verwacht, maar Olinka (22 jaar) en Eric (21 jaar) hebben toch nog voor nakomelingen gezorgd. Uit Ouwehands Dierenpark was er al eerder blij nieuws, daar werd op 22 november 2014 zelfs een ijsbeerdrieling geboren. Helaas heeft een kleintje het niet gered, maar met de overige twee gaat het prima. En zo ben ik helemaal blij, want als het allemaal goed blijft gaan mag ik de komende tijd gewoon 2 tweelingen zien opgroeien!! Eindelijk ben ik weer eens écht enthousiast, dat heb ik best gemist.

Aankomend weekend volgt een uitgebreide blog over al het ijsberengeluk hier in Nederland!

2 opmerkingen:

  1. Heel fijn voor je en leuk dat je dit nieuws weer met ons wilt delen en ik ben benieuwd naar de uitgebreide log. zoals je hierover schrijft, lijkt het goed te gaan met je en ik zeg lijkt, want dat weet je zelf het beste, maar ik hoop het van ganser harte voor je. en inderdaad hele mooie foto's, heerlijk om ze te zien. Dank je wel dat je deze momenten met ons deelt. Blijf zo doorgaan ook in 2015. En in dat jaar wens ik je natuurlijk alle goeds toe in goede gezondheid en hoop dat we nog lang van je mooie site kunnen blijven genieten.

    Ik schrijf hier dan niet dikwijls een berichtje, maar ik probeer dat vaker te doen, maar ik kom graag je site bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Anja, helaas gaat het nog niet écht goed met me. Maar ik was echt enthousiast en ik ben daar zo blij om. Heel erg lief, deze uitgebreide reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...