Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 24 januari 2013

Op wie lijken..

Gravin Eloise, Graaf Claus-Casimir & Gravin Leonore?

 Prins Constantijn maakt net als zijn vader prins Claus en broer prins Willem-Alexander graag foto's van zijn kinderen én deelt die met het hele volk. Zijn dochters Eloise (10) en Leonore (6) en zoon Claus-Casimir (8) hebben met veel plezier voor hun papa geposeerd.. Wat worden ze toch al groot!! Ik vond het een leuk idee om aan de hand van de Portretfoto's van de RVD eens te kijken op wie de gravinnetjes en het graafje het meest lijken..
 Gravin Eloise is heel duidelijk precies haar moeder. In ieder geval op jongere leeftijd!! Want toen ik een foto van prins Constantijn op ongeveer dezelfde leeftijd als Eloise nu tegen kwam.. zag ik toch ook wel gelijkenis!
De enige kleinzoon van de koningin heeft dan weer meer weg van zijn vader. Ook bij hem was de gelijkenis het duidelijkst in de peuterleeftijd.
Het jongste meisje van het gezin had eerst de meeste gelijkenis met haar vader, maar ze begint inmiddels steeds meer op prinses Laurentien te lijken.
Heb ik gelijk of zie jij het toch echt anders??

5 opmerkingen:

  1. Leuke log! Vind Eloise echt op haar moeder lijken en Claus op zijn vader. Leonore is een beetje een mengelmoesje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zon vergelijkingslog! Ik vind Eloise echt het meest op haar moeder lijken, en ik dacht altijd dat ze allemaal het meest op prinses Laurentien leken, maar als ik die kinderfotos van prins constantijn zie, vind ik dat Claus veel van zijn vader wegheeft! En Leonore is inderdaad een mengelmoesje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat Eloise sprekend haar moeder is. En Claus zijn vader en Leonore inderdaad een beetje van allebei.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...