Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 11 januari 2013

Verrassings Oranjebaby op komst!

Magali en Eliane van Vollenhoven hopen er een broertje of zusje bij te krijgen!!


Foto's: RVD.

Dat is nog eens een leuk en onverwacht bericht. Prinses Aimee en Prins Floris verwachten hun derde kindje. Het paar heeft al twee dochtertjes: Magali (5) en Eliane (3). De baby wordt ongeveer half juli verwacht. Na Anna (2001), Isabella (2002), Lucas (2002), Samuel (2004), Felicia (2005), Emma (2006), Magali (2007), Benjamin (2008), Pieter (2008) en Eliane (2009) zal dit het elfde kleinkind worden voor prinses Margriet en professor mr. Pieter van Vollenhoven.

7 opmerkingen:

  1. Zulk leuk nieuws. Ik had het na de geboorte van Eliane wel verwacht, maar nu eigenlijk niet meer.

    Maakt het nog veel leuker. :D

    Groetjes Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nieuws! Het het niet echt meer verwacht. Leuke collage. Je vergeet wel Felica in het rijtje kleinkinderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, je hebt helemaal gelijk, ik heb het aangepast!

      Verwijderen
  3. Echt heel mooi nieuws! Ik ben heel benieuwd naar de komst van het kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk nieuws!!! Had het niet meer verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...